Zin in
morgen
Klant
Deltafil
Disciplines
Branding Website Content

Een hyper niche klaar voor wereldwijde zichtbaarheid.

niche

Precies wat ons werk zo leuk maakt: in aanraking komen met bijzondere producten en diensten die anders nooit op onze radar zouden verschijnen. Zoals zaknaaigaren bijvoorbeeld. Een hyper-specialistisch product dat iedereen kent (het touwtje bovenin de zakken met houtskool bijvoorbeeld), maar niemand echt is opgevallen. 

Deltafil
Als leider in de markt was het na Europa tijd om de rest van de wereld met onze kwaliteit kennis te laten maken.
kwaliteit

Zaknaaigaren is namelijk geen touwtje dat verpakkers van uien, koffie, kunstmest, gips en houtskool zomaar uit de winkel kunnen halen. Het is een product met veel variabelen en die moet voldoen aan zeer hoge kwaliteitseisen en certificeringen. Variaties in dikte, breekkracht, rek, pluisgraad, knooploosheid en olie-percentage onderscheiden gewoon garen van geweldig garen.

Deltafil produceert geweldig garen. Dat wil zeggen: garens van de allerbeste kwaliteit.

klantvraag

Vanuit Indonesië produceert en levert Deltafil zaknaaigarens van de hoogste kwaliteit. Zo is Deltafil uit kunnen groeien tot leider in de markt. Met vooral voet in Europa. Het voelde dan ook niet meer dan logisch om de stap te zetten naar groei in andere delen van de wereld. Zoals Afrika, Amerika en Azië.

Om deze groeistap te kunnen zetten, was een moderne, schaalbare en internationaal georiënteerde website natuurlijk een vereiste.

content

Samen met Deltafil ontwikkelden we een nieuwe website die klaar is voor internationale groei. Dat betekent een stevige technische basis die schaalbaar is, voor alle apparaten is geoptimaliseerd en waarop nieuwe talen eenvoudig kunnen worden uitgerold. En uiteraard volledig opgebouwd en ingericht als basis voor effectieve en internationale digitale marketing.

Voor het ontwerp ontwikkelden we op basis van de bestaande huisstijl een volledig nieuwe digitale branding. Waarin ‘de vriendelijke glimlach’ centraal staat die het karakter, de cultuur en de werkwijze van Deltafil zo typeert.

marketing

Ter versterking van de internationale online campagnes ontwikkelden we aansprekende content. Volledig gericht op het doel om potentiële klanten op grote afstand te laten zien dat Deltafil betrouwbaar, betrokken en aanspreekbaar is. Met teksten, fotografie en video’s over de cultuur en het productieproces van Deltafil zetten we haar menselijke gezicht in de schijnwerpers.