x case sluiten

Met onze hoogwaardige strategische en visuele kwaliteiten zijn we in staat om in korte tijd het onbenut potentieel van een merk op te sporen en onschadelijk te maken.

Meer over OOGT
Ons laatste artikel Cut the Shortcut – Een nieuwe route naar succes

We overspoelen onszelf met voorspelbaarheid, terwijl groei en succes juist ontstaat uit periodes met een hoge mate van onvoorspelbaarheid. Wat nu?

Naar ons blog
Contact T: +31 (0) 13 463 35 06
E: ontdek@oogt.nl
Kraaivenstraat 25-12
5048 AB Tilburg
Klant: Alkuplus

Zichtbaar Vakmanschap

Stel je 'doet' in kunststof kozijnen. Wat is dan je belangrijkste taak? Het bekeren van houtliefhebbers, door ze te verleiden met de talloze praktische en financiƫle voordelen van kunststof? Of is het beter om je aandacht op mensen te richten die al een voorkeur hebben voor kunststof? Zodat je je volledig kan richten op het aanprijzen van jouw vakmanschap.

Omdat deze keuze natuurlijk nooit zo zwart-wit is als dat 'ie lijkt, hebben we dit vraagstuk voor Alkuplus eens onder de loep genomen. En alle aspecten die hier van invloed op zijn tot in de puntjes uitgezocht. Dat deden we door middel van een Customer Journey onderzoek. De resultaten en inzichten die daaruit voortkwamen hebben we doorgevoerd in een aangescherpte merkstrategie.